2 Temmuz 2017 Pazar

İtalya'dan sevgilerle






1239


Bir hayâlin bittiği yerde başka bir hayâl başlar, derler.


Benim hayâllerim başlar ve gerçek olur. Bana sunulmuş gerçekle başka bir hayâle giderim. Dünyam hep döner, bazen başımın dönmesinden rahatsız olsam da.


Burası İtalya. Buraya birkaç arkadaşım ve oğlumla geldim. Sevgili kocam evde dönüşümüzü bekliyor.


İtalya, hayâllerimin ülkesi. Beni buraya çeken bir şey ya da bir şeyler var. Bu ülkenin adını duymak bile güzel duygular yaşatıyor bana, adını duyunca mutlu olduğum diğer şeyler gibi.


Bu yüzden, blok finalini İtalya'da yapmaya karar verdim. Bu fikir bir süredir aklımdaydı ve şu anda son yazım için, son kez dokunuyorum küçük bilgisayarımın tuşlarına.


Blok, son iki yıldan beri hayatımın çok önemli bir parçası. Çok geceler uykudan uyanıp baktım blokta kim var diye, elimde telefonla dolaştım aylarca ki maksat bloktan haberdar olmaktı. Ben, bloğum ve şu küçük bilgisayar küçük bir dünya kurduk aslında. Ama artık bu dünyadan gitmek zamanı.


Cephanesi bittiği için savaştan kaçan bir asker değilim ben, cephanem bitse de ölene kadar savaşabilirim. Size anlatacağım çok hikâye var aslında, bir haftalık İtalya tatilinde sizin için onlarca yazı hazırlayabilirim. Bloktan ayrılışımın sebebi konuların tükenmişliği değil, beni anladığınızı umarım. Artık uğruna savaşacağım bir sebep kalmadı ve bu yüzden gitmeliyim.


Sizlere çok çok çok teşekkür ederim. Desteğiniz olmasaydı, büyük bir tutkuyla yazamazdım. Siz olmasaydınız, kelimelerin anlamı da olmazdı.


Blokta, benim sevgili bloğumda 1239 yazı var. Bu yazıları size bırakıyorum. Belki bazen okumak ve o günleri hatırlamak istersiniz. Ya da bir gün bir yerde, bir Elvis Presley şarkısı duyarsınız ve belki ben gelirim aklınıza. Bu beni çok mutlu eder, inanın bana.


Her şey için çok teşekkür ederim.
Hayatın hiç bilmediğim bir yüzünü gösterdiniz bana.
Sizi çok sevdim.


Tüm kalbimle.

Sinem.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder